Siųsti nuorodą draugui

* - Privalomi laukeliai
Siuntėjo el.paštas *:
Draugo el.paštas *:
Žinutė:
Išsiųsta sėkmingai
  1. Ar Jūsų kainos su PVM?
  2. Taip. Visų prekių ir paslaugų kainos nurodytos su PVM

  3. Ar galiu užsakymą padaryti telefonu?
  4. Užsakymai atliekami tik internetu užsiregistravus puslapyje.

  5. Ar gali prekes pirkti įmonė? Ar išrašote sąskaitas faktūras?
  6. Taip.

  7. Ar galiu prekes gauti anksčiau nei nurodytas terminas?
  8. Garantuoti to negalime. Prekės pristatomos per 3 - 7 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo. Esant kitiems pristatymo terminams Jūs būsite informuojamas el. paštu.

  9. Kaip žinoti, kad prekės užsakytos ir užsakymas vykdomas?
  10. Gavus užsakymą, Jūsų nurodytu el. pašto adresu nusiunčiamas el. laiškas, patvirtinantis užsakymo gavimą. Jeigu gavote šį laišką, galite būti tikras, kad užsakymas gautas. Nei vienas užsakymas nėra praleidžiamas ar pamirštamas. Savo užsakymo vykdymo eigą galite stebėti prisijungę prie "Mano a11".

  11. Nuo ko priklauso prekių pristatymo kaina?
  12. Prekių pristatymo kaina priklauso nuo bendro užsakytų prekių svorio, užimamo tūrio bei pristatymo vietos. Tikslią pristatymo kainą matysite nurodę ir patvirtinę pristatymo adresą.

  13. Ar galiu pats atvažiuoti ir pasiimti prekes?
  14. Visos prekės pristatomos pirkėjo nurodytu adresu.

  15. Ar galiu atsiskaityti už prekes pristačius jas nurodytu adresu?
  16. Už prekes galite atsiskaityti tik iš anksto, atliekant mokėjimo pavedimą bet kuriame banko skyriuje ar pasinaudodami savo banko paslaugų teikimo internetu sistema privatiems ar verslo klientams.

  17. Kuo populiariausios prekės skiriasi nuo perkamiausių?
  18. Populiariausios prekės - tai dažniausiai šios el. parduotuvės lankytojų peržiūrėtos prekės. Perkamiausios - tai dažniausiai mūsų el. parduotuvėje perkamos prekės.

  19. Ar galima Jūsų prekes pamatyti gyvai?
  20. Prekes galite pamatyti tik mūsų parduotuvėje pateikiamose nuotraukose.

  21. Ar galėsiu įsigytas prekes grąžinti? Kaip?
  22. Taip. Išsami informacija apie prekių grąžinimą pateikta "Pirkimo sąlygų" 10 p. "Prekių grąžinimas".

  23. Ar galiu pirkti pvz., kelias plyteles, o ne visą pakuotę?
  24. Taip. Plytelių, laminatų, dailylenčių ir pan. prekių pakuotes mes ardome, todėl Jums nereikės pirkti visos pakuotės.

  25. Kaip palyginti prekes?
  26. Pasirinkite prekę, kurią norite lyginti ir spauskite ženkliuką "Palyginti". Tada pasirinkite prekę ar prekes, su kuriomis norite lyginti ir taip pat spauskite ženkliuką "Palyginti". Dešinėje pusėje atsiras langas su tarpusavyje lyginamu prekių sąrašu. Šiame lange paspaudus aktyvius užrašus "Palyginimas" arba "Palyginti", visas lyginamas prekes matysite viename lange ir Jums bus lengviau pasirinkti tinkamiausią.

  27. Ar galiu peržiūrėti anksčiau vykdytus užsakymus?
  28. Taip. Anksčiau vykdytus užsakymus galite peržiūrėti prisijungę prie "Mano a11". Norėdami peržiūrėti, kokias prekes užsisakėte, paspauskite šalia užsakymo esančią sąskaitą faktūrą.